Helgens events!

Såhär ser mina planer inför helgen ut!
Jag vet skit snygg bild... men har inte tagit ner snygga typsnitt till nya gimp ännu!
 
Om dagen:
Som sagt idag var jag & Michelle ansvariga för Förrätten och efterrätten.
Efterrätten blev Skagenröra på toast m.m.
Varmrätt blev kalvstek m brunsås och plugg (potatis)
Efterrätt Tårta med mocka och vanilj kräm!
 
SÅÅÅ GOTT!
Kan kanske lägga ut recept på en snabb skagenröra imorgon, skulle ni vilja det?

| photo |

2012-10-25 - 19:57:46
Sv; Jag ska till pappa i Umeå!:) Vad ska du göra då? förrutom att fira din morfar och halloweenfest?:)

Roxana

2012-10-25 - 21:47:22
sv; den var bara bra!
Hur mår du? :D

Ronja

2012-10-25 - 22:23:29
Svar; hihi!
jag ska äta middag ut i morgon, sen på lördag ska jag äta middag med mamma för hon fyller år, och på söndag ska jag hjälpa till med min extra brorsas kalas! :)

Angelina

2012-10-25 - 22:52:26
sv: jo jag ska vila imorn, göra högskoleprovet på lördag och söndag ska jag nog mysa med killeN! :)

bellzor

2012-10-25 - 23:46:33
Hej! :) Jag har precis startat en veckans blogg-tävling där du bara behöver kommentera för att delta. Jag skulle bli jätteglad om du ville delta :) Kram!
http://bellzors.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment

M A T I L D A

2012-10-26 - 12:33:19
sv. åh va kul :D vad ska du klä ut dig till? :)

Alice

2012-10-26 - 23:07:43
Låter som en bra helg!

Svar: Den är grymt bra (:

Amanda

2012-10-29 - 11:34:39
låter som en jättebra helg!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: