HOJHOJ!

CANON EOS 1000D + TAMRON 55-200MM    FOTOGRAF: Sophie Larsson (jag)
 
Då var det en ny vecka med nya möjligheter. Gårdagen som jag skrev igår va super kul,
dock glömde jag typ bort kameran och när den väl åkte fram va det påväg att bli mörkt ute.
Mest bilder blev nog tagna i godis affären. Allt är ju så himla dyrt i Norge så vi handlade inget där typ,
jag fick med mig en klubba och små godis där det står typ I LOVE YOU på och sånt.
Kan lägga ut bild på det sen eller något orkar inte just nu! 
 
 
 
Med i tävling med denna bilden hos hannaasundin om 150 kr på kamda.se
Det jag vill vinna är Close-up filter +10
 
Wish me luck!

Sanna

2012-10-23 - 19:02:13
Sv: Ja jag har inte sett den heller. Du får säga till om den var bra! :)

Anna

2012-10-23 - 19:58:41
Sv: Tack så mycket!!

Var gärna med i min veckans blogg tävling!
http://annadarner.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment
KRAM

LINNEA GULLARBERGS

2012-10-23 - 20:49:34
fin bild :)

föresten så tänkte jag bara säga att jag är fortfarande super nöjd med headern, super fin :)

amanda

2012-10-23 - 21:30:26
fin bild!

| photo |

2012-10-23 - 22:55:09
Sv; Tack så mycket och jag ska göra det!:D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: