kvälls servering.




har kvälls servering idag och börjar kl 3
dock ska jag ta av EKG aparaten då så
blir lite sen men kommer hem vid ca 8
ikväll eller något och får se om jag
uppdaterar något då! hej så länge!

josephine

2012-10-11 - 19:40:10
Hallå där! Riktigt snygg blogg du har får jag säga! :) Vill bara berätta att jag har en frågestund just nu på min blogg, och det skulle vara jättegulligt om du ville ställa några frågor! Den som ställer flest frågor vinner nämligen en länkning! :D Ta och kika i alla fall?
Kram på dig!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: