Senare idag!

(bild från google) 
 
Här kommer jag att vara om en stund, vet ej hur allt komme gå till
men som jag sa igår i detta inlägg så vill jag absolut inte ha någon
typ utan nål i mig.. Jag tycker verkligen inte om sjukhus känner mig
så troligt sjuk eller något när man är på ett sjukhus. Ni får se i bild på instagram
på vad jag ska göra där inne SÅ HÅLL UTKIK!
 
Sophielarssoon   @instagram

Sarah

2012-10-10 - 13:49:32
Lycka till :)
Ja ska me till sjukhuset ida men ja ska ta sprutor så ja får nålar i mej :P

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: