Försöka fixa min andra dator..

 
Nu är det såhär att min andra dator bara låser sig hela tiden så
nu ska jag försöka fixa den men vet ej hur?
Sist gjorde mamma det när den krånglat förr men nu
kommer hon inte ihåg vad hon gjorde...

Annika - drömmen om 11 barn

2012-09-22 - 10:53:28
Jag har också problem med datorn, men min hänger sig och stänger av sig mellan varven, helknepig är den :(

Cajsa FOTO

2012-09-22 - 11:38:41
Hej Finaste!!

Jag kom med och skulle bli så glad om du ville lägga en liten röst på min bild. nummer 3 är jag. Vill gärna vinna.. Hehe :)

KLICKA HÄR OCH RÖSTA PÅ MIN BILD nummer 3!♥
http://michanscorner.blogg.se/2012/september/finalisterna.html#comment

Anna

2012-09-22 - 14:06:41
Jobbigt när datorn krånglar :/

Har just nu en frågestund på min blogg, alla som ställer minst tre frågor får en länkning :) Fråga på <3

Kram :)

Elin Andersson

16:25:37 - 2012-09-22
Men wow, tjena snygging!
Gud vad vacker du är..
Om du vill, får du gärna kolla in på min blogg, kanske ställa en eller två frågor på min frågestund eller bara lägga en kommentar vad du tycker om min blogg! Ha en superfin helg, kram.
http://elintursch.blogg.se/2012/september/fragestund.html#comment

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: