GIMP LEKTION!

 
 
1. Välj den bilden du vill ha såklart! 
2. Nu laddar du upp din space bild som (ÖPPNA SOM LAGER) och inte (ÖPPNA)
 
 
3. Nu ligger space bilden över den andra bilden! SE till att space bilden är intryckt! (alltså att den är vald)
 
 
4. Nu trycker du på den lilla pilen och sedan på (Gör endast ljusare)
5. Nu ska bilden ha smält in i den andra! 
 
RESULTAT:

Matilda Johansson

2012-09-11 - 17:58:11
Svar: Tack (:

Gimp lektioner, ja! Fattar typ inget hur mananvänder det så passar bra! :D

SOFIA

2012-09-11 - 18:08:42
Gryyymt snygg bild! Älskar den :)

Irma

2012-09-13 - 16:10:50
åh så fin bild!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: