OM IGÅR!

 
Nu var det ju såhär att det var tjejkväll i hela Karlstad City vilket betyder att alla butiken har öppet till kl 21:00. 
Fick bland annat se Broken doors, självförsvarskurs m.m. och MASSA Drama (catfights)  allvarligt folk slogs ju
om grejer och buttades och sa fula ord! (inte till mig men till en av mina kompisar)
 
Inne på Bikbok gav de ut VIP biljetter till oss över 18 till Tempel. Så vid 22:30 ca så gick vi dit. Fanns endel
snygga pöjker och drickan va billigare även så de drinkarna på bilden är såklart mina hehe.. Det fick bli en
päroncider och sen vet jag inte vad det andra är men det är INTE rosa pantern! 
Senare på kvällen bjöds det på manlig trippa dock bara en vilket va synd men ffs vi hade gör kul iaf! 
 
Lägger ut bilder snart på vad jag köpte! 

▲ J E S S I C A

2012-09-28 - 14:49:38
Hejjs! jorå det var bra. Har dock inte varit så aktiv på bloggen nu så förlåt för sent svar :/ Hur har din fredag varit? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: