”That which we do not confront in ourselves we will meet as fate.”

CANON EOS 1000D + 75-300MM                 FOTOGRAF: Sophie Larsson (jag)

Lilly (Sandra)

2012-09-22 - 18:23:57
Jag väntar på att mannen ska komma hem från jobbet med god mat, sen blir det mys för hela slanten ♥

Vad tillbringar du din lördag med?
Kram

josefin

2012-09-22 - 19:06:37
fyfan vad fiiin bild! :D

Alexandra

2012-09-22 - 21:15:09
Sv: Hej på dig! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att Gina Tricot ska börja sälja skor. Jag är inte riktigt ett fan av det då jag tycker att såna kedjor bara borde hålla sig till kläder och smycken. När Bik Bok började sälja skor hade dom fina skor i början men det har blivit mindre klass på dom nu. Risken är att det blir lite samma sak för Gina Tricot..
Vad tycker du själv? :) Tyck till på min blogg! kram <3

K O K O S

2012-09-26 - 15:44:26
Härlig bild, gillar den!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: