Tisdag!

 
Då var det Tisdag då och kan inte bli mindre taggad.
Är helt slut somnade till och med på bussen och det händer aldrig!
Har tråkig lektion idag där vi ska "prata" projectarbete.
HELA DAGEN och likadant så imorgon! 
Haha jag verkar lite små sur haha.. hehe! 

Jennie

2012-09-04 - 09:20:05
Hej!

Tack för din kommentar ang illustrationer.
Det var ett litet tag sedan jag illustrerade men jag kan definitivt påbörja en illustration igen. Ja jag skulle dock ta en kostnad för det, så om du är intresserad får du gärna kontakta mig på [email protected] så kan vi diskutera närmre :)

Mvh
Jennie

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: