ASK ME SOMETHING!

 
Har skaffat mig ASK.FM så tycker ni ska passa på att fråga mig något ni undrar eller något ni kanske tycker är lite pinsamt att fråga genom bloggen osv! Denna sidan tror jag kommer ge många av mina läsare svar på massa saker som ni undrar över mig men jag inte skriver om på bloggen! 
 
SÅ FRÅGA PÅ NU!!!! :D

marina

2013-04-07 - 17:53:54
sv. Jag har inga planer för veckan, inget roligt iallafall. Själv då?

Juliaa

2013-04-07 - 21:02:53
jag tycker de känns som man bara får oseriösa frågor på de där, iaf vad jag sett :(

Filippa Wallin

11:03:42 - 2013-04-08
sv: Ber om ursäkt för det sena svaret, har endast tillgång till nätverk mellan 10:00-11:30, 13:00-14:00 på vardagarna.

Ja men visst vill man ha en sådan att gosa med! Kram på dig fina du!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: