INSTA!

Senaste på instagram! Följ mig på Sophielarssoon!
Idag skulle jag egentligen varit iväg till praktiken men vaknade av en otrolig magsmärta och spy som satt i strupen. Har fortfarande ont i magen men illamåendet är i stortsett borta! Man bara måste älska min mage.. Men eftersom jag haft detta förut så vet jag att imorgon borde det va borta till 95%! Någon mer som får ont ibland i magen bara för en dag?. Så idag blir det film tittande, massa te och pussande på Norpan!

Lotta

17:02:32 - 2013-04-09
Sv: Jaa, verkligen :) Är allt bra med dig idag då?? =)

Emma

2013-04-09 - 17:43:09
Hej, allt bra med dig? Du hade kommenterat min blogg för ett tag sedan men har inte haft orken att svara på några kommenterarer överhuvudtaget pga sjukdom och mammas problem med ryggen!


förlåt att jag kommenterar din blogg och kanske gör reklam. Men detta är verkligen inte reklam (anser jag ialla fall). Jag har gjort ett inlägg i min blogg angående blogg.se's startsida och tycker att dom borde variera mera med vilka bloggar dom hyllar. Min fråga nu är om du skulle vilja gå in i min blogg och läsa det inlägget och gärna kommentera vad du tycker och tänker om det. Skulle uppskattas mycket och skulle också vara intressant att få läsa just vad du tycker. Förlåt om denna kommentar låter konstig. Hoppas du förstog vad jag menar :)

Ännu en gång, förlåt för att jag kommenterade din blogg!

Mvh
EmmaEriica / Miralecia
www.emmaeriica.se

Juliaa

2013-04-09 - 17:48:14
hihi söt bebis:)

Linnéa

2013-04-09 - 18:40:34
Vilka söta bilder <3

Terese

18:51:48 - 2013-04-09
Vad gulliga bilder!

Vad händer i helgen? :)

amanda

2013-04-09 - 20:08:35
sv: okej vad mysigt :D

Olivia Magnusson

21:14:47 - 2013-04-09
Krya på dig!

sv: hihi, alltså konstigt nog minns jag inte den gamla calippon.. har inte ens ett svagt minne av den, men jag kanske var lite för liten för att komma ihåg den gamla :D
kramis♥

AMANDA

2013-04-09 - 21:39:45
Allt bra?

Josefine ♔

22:13:14 - 2013-04-09
Sv: Men åh tack vad glad jag blir!! :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: