KRÄFTSKIVA!

Idag blir det käftskiva med familjen och det blir årets första kräftor för min del! Jag älskar verkligen kräftor det är ett av de bästa jag vet. Vid klockan 15 drar vi oss mot kil där mammas kusin bor där hela familjen sedan ska samlas. Ska bli mycket trevligt! Kommer självklart att ta kort, kommer även att mobilblogga under kvällen!✿
Vad ska ni göra denna lördag? :)

ctinas

14:59:47 - 2013-08-31
Vilken sötnos!

Louise

2013-08-31 - 16:32:29
SV: Jaha, haha förlåt! Ska absolut följa dig!
Vad heter du på instagram? :)

Lowa

2013-08-31 - 17:39:43
Vilken fin bild!!

malin

18:42:08 - 2013-08-31
nej men åååh :')

Celine

2013-09-03 - 18:19:47
Nej men gud så söt!
Älskar din header :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: