NYTT I DESIGNEN

NYTT I DESIGNEN! Vad tycker ni? Skriv gärna en kommentar. Jag har jobbat med det här en stund nu! Lite Shabby Chic stuk över det hela. Hoppas ni gillar det lika mycket som jag gör! PUSS ✿

Filippa

2013-08-07 - 17:27:46
Jättefin! :)

Fatma

2013-08-08 - 00:17:33
En av de finaste bloggarna jag har sett! Verkligen jättefint! :)

Louise

2013-08-08 - 11:13:17
Jättefint! :)

Koffe

2013-08-10 - 10:42:08
Ser ju jätte bra ut! :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: