Q/A

Q: Hur länge har du fotat?

A: Jag har fotograferat runt 7 år tror jag? 

Q: Vad använder du för kamera ?

A: Jag använder Canon EOS 1000D

Q: Favorit motiv att fota ?

A: Natur & Människor

Q:Skulle du kunna tänka dig och tipsa om en systemkamera?

A: Javisst skulle jag kunna göra det, dock bara vilka? 

Q: Bästa köpet?

A: Min kamera!

Q: Chokladglass/en stor marabou mjölkchoklad?

A: Chokladglass!

Q: Hur många besökare har du varje dag?

A: Jag har runt 1000 unika om dagen. Brukar ligga på typ 986 eller över 1000! 

Q: Har du gjort din design sj?

A: Nej den är gjor utan en tjej som heter Mimmi!

Q: Vad jobbar du med?

A: Partylite (Försäljare)

Q: Har du någon kille?

A: Nope. Jag är singel och det är det jag vill vara! Damn I'm only twenty!! 

Q: Om du fick en kille och en tjej, vad skulle dem heta dem?

A: Kille: Leo, Liam, William. Tjej: Isabell, Desire, Lilly

Q: Tre namn du lyssnar till?

A: Oj jag har inget mer namn än Sophie jag lyssnar till men de kallade mig Sosso är jag gick på grundskolan och JAG HATADE DET! Peace... 

Amanda

11:34:33 - 2013-02-14
Skoj att läsa!

Amndz

2013-02-16 - 16:22:42
"Q: Har du någon kille?

A: Nope. Jag är singel och det är det jag vill vara! Damn I'm only twenty!! "

Haha, du är ju för skön!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: