SPORTLOV!!!!

 
Nu ä det äntligen sportlov för mig också har suttit i ca 2 timmar om inte mer med projekt arbete o lite annat så tycker verkligen att jag förtjänar lite lov. Tycker inte ni? Idag ska jag bara vara hemma och mysa med Norpan orkar inget annat är otroligt trött och så vidare. Av olika andledningar som jag inte tänker skriva ut här på bloggen eftersom jag tycker att ni inte behöver veta. Pratade även med min kompis Sandra om lite saker och det är skönt att ha någon att prata med om sånt. Tack för att du finns! ♥ 
Ska även ta tag i bloggandet nu!!! 

Ida

2013-02-22 - 19:44:26
sv; Ja det kommer bli kul!:D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: