VACKER!

CANON EOS 1000D + TAMRON 55-200MM    FOTOGRAF: Sophie Larsson (jag)
 
Jag har världens vackraste syskonbarn & den goaste. Lilla pussgurkan! 
Nej imorgon är det skola igen och ska även på möte 10:40 om lite olika saker. Kan åter komma om vad det är imorgon. Men annars är det ju snart fredag och sen till veckan har jag sportlov och det sista sportlovet för min del, Buhu! Men nu ska jag kolla klart på alla serier, PLL, TLG, TMP, TCD Kan ni gissa va det står för?

aschmanda

2013-02-21 - 17:52:47
Vilken gobit :) Jätte söt verkligen! <3

Tove

2013-02-21 - 18:45:28
Åh så söt!

ellie

2013-02-22 - 14:40:03
ååh så udnerbart söt :)

Isa

2013-02-22 - 14:46:25
aw så söt:D<3

Sv: så bra:)
ha en bra fredag

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: