GÄSTBLOGG 2#

 
Hejsan alla Sophies läsare!
 
Mitt namn är Olivia, jag är en tjej på 14 år och driver en fotoblogg i småland. Jag är en driven tjej som brinner för
att fotografera allt mellan himmel och jorden. Idag är konkurrensen och intresset väldigt stort hos unga
människor, fota gör nästintill 60% av ungdomar. Många våga sällan satsa på sin dröm om att bli fotograf men
om du satsar allt, ger dig inte och kämpar för varje dag så lovar jag att du kan bli precis vad du vill. Va alltid
positiv, hitta styrka och vilja så kommer även du lyckas oavsett om du inte tror det idag. Mitt bästa tips till tjejer
i min ålder är att alltid försöka vara positiv, vara stark i dig själv och glöm aldrig bort att leva ett normalt tonårs liv
 hur svårt det ibland kan vara. Men du är värd det bästa och sluta aldrig kämpa, om du klarar att gå igenom
motgångar så klarar du även framgångar. 
 
Keep fighting and don't let your dreams just be dreams
 

Filippa & Talia

2013-01-04 - 10:19:20
- Vad bra, jag mår också bra!
Du har en jättefin bloggdesign btw :)

AmandaB

2013-01-04 - 10:41:59
SV; det är toppen med mig idag :D planer för dagen?

MVH AmandaB

marina

2013-01-04 - 11:11:41
sv. nä, precis. :) Dock var jag orolig för min katt, då det var hans första nyår.

Wilma & Emma

2013-01-04 - 14:08:14
Sv: Vad bra! :D Vi följer dig nu, blev nummer 82. Säg till när du följer oss, Kram :)

bexollila.

2013-01-04 - 14:12:56
kul med gästbloggning :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: