GÄSTBLOGG 3#

 
LIL' BABUSTYLE kallas jag och lever sedan några år tillbaka med diagnosen Kronisk Daglig Huvudvärk. Det
innebär att jag har en konstant huvudvärk som inte går att bota. Jag lever i stort sett som vilken tonåring som
helst men mitt liv har vissa begränsningar. Jag kan inte äta, dricka eller göra vad jag vill. I min blogg får du reda
på mer om diagnosen, hur jag går till väga för att orka med en vanlig skoldag, hur det går på mina läkarbesök
och så får du följa min kamp till att en dag kunna leva ett normalt liv.
 
Förutom detta så har jag ibland tävlingar på bloggen, tipsar om olika saker, ger tips till ett bättre självförtroende
och självklart bra musik. Jag har ett stort intresse för fotografi också. Letar du efter en modeblogg så har du
hamnat helt fel. 
 
Ta dig en titt och se om det är något som faller dig i smaken. Kanske har du liknande intressen? Kanske
liknande problem? Vore kul att hitta någon som kanske lider av samma sak, eller som har liknande intressen.
Kika in och få inspiration! :)
 
 

Iisa

2013-01-05 - 12:31:42
Sv; tack så jättemycket, Kram!

Elin♥

2013-01-05 - 12:54:51
Fina bilder
Sv: Åh tack :D

Aili

2013-01-05 - 13:38:19
Kul med gästbloggning! :)

Hannah

2013-01-05 - 14:19:32
otroligt fin blogg! använder du dig av photoshop när du redigerar eller något annat? :)

Alva

2013-01-05 - 17:35:23
Sv; Oj! :) Hur mår du idag då? skulle du vilja ställa några frågor i min frågestund? Det skulle vara jättesnällt :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: