GÄSTBLOGG 5#

Hej! Då var det dags för ytterligare en gästbloggning. Vem är då jag? Jo, jag är en sprallig tjej med namnet Ina, uppväxt på västkusten och drömmer om att bli fotograf. Jag är väldigt blyg bland nya människor men med mina nära vänner är jag raka motsatsen. På fritiden tycker jag om att segla. Det kanske låter lite konstigt men jag seglar året runt trotts väder och vind!
Jag har tagit mig till två nordiska mästerskap inom klassen optimist och satsar på att ta mig till ett världsmästerskap iår. Som förövrigt går i Italien. Självklart går mycket av min fritid till fotograferingen. Jag fotograferar med min canon eos 1100d. Om ni vill se mer av mina bilder kan ni gå in på min blogg, www.behindthecamera.blogg.se
 
Min blogg sticker ut lite i mängden då jag är en av få som skriver om intresset för segling. Nu för tillfället skriver jag inte så mycket om segling men det ska jag börja med snarast. Jag drömmer som sagt om att bli fotograf och det är ett av skälen till varför jag skaffade en blogg. Genom bloggen kan jag dela med mig av mina bilder och få respons från andra unga fotografer, vilket gör att jag utvecklas enormt! För att se mer av mina fotografier, gå in påwww.behindthecamera.blogg.se!

Amanda

2013-01-22 - 09:57:44
Fin blogg! :)

SOFIA ღ

2013-01-22 - 12:10:16
sv: Tack så mycket ^^ kram

Lilly

2013-01-22 - 18:00:08
Galet härliga bilder måste jag säga!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: