J*vla internet!!!!!

 
Asså vårat internet eller ja hela bugdens internet håller på och krånglar och det har hållit på sen i fredags men det har gått bra ibland men idag är det verkligen värst!! 
Jag får verkligen DAMP, kan inte svara på era kommentarer något idag får se om jag kommer kunna göra det imorgon eller inte! 
 
Såg avsnitt 16 av Pretty little liars nyss SKIT BRAAAA!!! Stackars Spencer bara :(
Sen såg jag även avsnitt 3 av The lying game!! Stackars Emma :(
 
Update om tummen: Det är tort och fint så detta kommer gå skit bra!

LINNEA

2013-01-23 - 21:26:49
svM jag tyckte de första avsnittet var bra :D va tyckte du?

Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\

21:48:03 - 2013-01-23
Hejhej, har en tävling i min blogg där du kan vinna en egendesignat weskin, som ett skal men du klistrar på det på din telefon. Och till skillnad från andra hemsidor har domhär till både sony ericsson, samsung, iphone, htc, nokia och även blackberry.
Inlägget hittar du här och reglerna är bara att gilla dom på facebook. Kram och lycka till om du är med! :)

http://byyemelie.blogg.se/2013/january/tavling-i-samarbete-med-weskins.html#comment

jessica

2013-01-24 - 09:42:30
åh vi har haft problem med internet på hela skolan :s skitirriterande!

hehe ja :)

aschmanda

2013-01-24 - 16:50:28
Drygt när internet cpar sig :S

madde!

2013-01-24 - 17:32:02
sv: ja.. hatar verkligen huvudvärk:(

Nike

2013-01-24 - 20:02:34
ja ibland lyckas man riktigt bra! vad roligt att du har fototävlingar! :)
ha en bra dag imorgon, för det är ju ändå fredag ;)

Amalia

2013-01-26 - 07:48:57
Checka min blogg, skriv vad du tycker så kanske du har lust med bloglovin byte?
Haft en bra dag annars?
Kram

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: