Dagens!



Idag har jag spenderat dagen med familjen, varit på stranden o sedan grillat! Har även förberätt morgondagens möte. Så nu ska jag lägga mig i sängen med Norpan o kolla på Revenge! Nattinatti! <3

fannie karlsson

2013-07-17 - 23:02:10
Sv: synd bara att jag inte kom med i finalen :( Hoppas du får en bra morgondag!
du kan ju själv hålla utkik på min blogg här framöver, har en liten tävling på g :D

Malin

01:03:22 - 2013-07-18
haha söt :D

Emilia

2013-07-18 - 18:07:09
Vilken söt bild! :)

nicolinda.blogg.se

19:26:15 - 2013-07-23
Alltid underbart med familj och nära,kära runt omkring!
Vilken sötnos på bilden. Adorable :)

JUNITJEJ

2013-08-03 - 13:43:34
En sådan sötnos!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: