Få 50kr att handla för!

Vill du handla dina favoritmärken billigare och även få 50kr att handla för? Om ja så behöver du bara lämna mig din mejl så kommer du att få inbjudan till sidan! Sidan har många olika märken och för tillfället så är det märkena BLK DNM, FEBER LONDON, SVEA, Fanny Lyckman For Estradeur, ISSUE 1.3, CLUB L, DAGMAR och mycket mer! För att få tillgång lämna bara mig din mejl, super enkelt! 

Emilia

2013-07-13 - 11:07:46
Svar: blåbär är så otroligt gott ^^

josefina

2013-07-13 - 11:49:17
skrev min mail så den inte publiceras :)

Caroline

2013-07-22 - 15:49:04
åh vad härligt! skulle jättegärna vilja ha en inbjudan :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: