Give me a break!

Igår hade jag ingen ork att äns sätta på datorn. Sen fick jag ju även se idag att ja skulle ha avslutat fototävlingen i Tisdags men har haft så mycket just nu att jag inte ens har kunnat tänkta på det! Imorgon är det dags för släkt träffen och jag kommer självklart ha med kameran men kan inte lova att det kommer bli massa bilder! Se även vilken fin topp jag har köpt för endast 99:- på BIKBOK! ✿
 
Vinnaren av Close-up filtret:
ebbalilliestrom.blogg.se
Kontakta mig med adress osv på [email protected]

Milina

2013-07-21 - 01:32:20
Vilken jättefin topp :)

Rebecka

16:57:56 - 2013-07-21
Gud vilken snygg topp!

Sv: Ja men ellerhur:)

Elaine

2013-07-24 - 17:05:47
Så himla fin topp!

Elli

2013-07-24 - 21:13:57
Toppen är så söt!! O jag älskar din bloggdesign :)

fannie karlsson

2013-08-10 - 23:09:41
sv: ja men det förstår jag:) hoppas det går bättre någon annan gång om du har en tävling :) hehe

asså den där toppen är så snygg :) tyvärr fanns den inte när jag tänkt köpa den så jag köpte en röd :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: