Någonstans i mitt huvud!

Instagram: Sophielarssoon
 
Idag har jag suttit hundvakt åt min systers vovve Våfflan, vilket jag även ska göra imorgon! Håller på att kolla på serien Hart Of Dixie och jag bara älskar den serien nu. Tycker verkligen ni ska kika in den om ni inte redan gjort det! Imorgon tänkte jag även ha lite photoshoot med vovvarna, alltså Norpan & Våfflan! ❀
 
GLÖM EJ anmäla er till fototävlingen imorgon är sista dagen! HÄR!

Elin Horn

2013-07-08 - 23:14:11
Så söta namn. Speciellt Våfflan!

LIENE

11:20:58 - 2013-07-09
Låter kul med photoshooten :)

Nu har jag ändrat min blogginriktning till kristen helt och hållet. Så du vet.
Kram

LIENE

11:21:17 - 2013-07-09
Låter kul med photoshooten :)

Nu har jag ändrat min blogginriktning till kristen helt och hållet. Så du vet.
Kram

MADDISENJ.SE

11:25:51 - 2013-07-10
Det är så gott med jordgubbar, skulle kunna leva på det så här års!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: