THE LONE RANGER!

 
Om nån timme så ska jag ta o göra mig iordning för att fotografera lite sedan så sticker man iväg till Karlstad för vidare shopping på Ikea osv. Sen blir det vidare till filmstaden för att se på The Lone Ranger! 

Jenny

2013-07-06 - 17:02:32
skriv sen i ett inlägg om filmen är värd och kolla på, dock gillar jag ju inte Johnny Depp filmer! ;)

sera

2013-07-07 - 02:12:47
var den bra? :D

Aschmanda

2013-07-07 - 18:54:09
Den vill jag se, utvädering på filmen sen ? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: