Checklista inför studenten!

Nu är det ju inte mer än 10 dagar kvar tills mössan åker på! Så har gort en liten checklista så jag faktiskt ser vad som är klart. Hur många dagar har ni kvar innan ni tar på mössan? När är eran bal? Min är om 7 dagar. ❀
 
ATT GÖRA INFÖR STUDENTEN:
Studentklänning - Klart
Balklänning - Klart
Bal & Studentskor - Klart
Studentmössa - Klart
Balbiljett - Klart
Champagne glas - Klart
Ha godkänt i allt - Har ej koll än
Studentskylt - Klart
Flak - Klart
Balfotograf - Klart
 
Har jag glömt något?
 
 
 
 

tess

2013-06-04 - 13:50:48
Vad spännande :) Jag gick aldrig gymnasiet och tog studenten själv

Nadja

2013-06-04 - 21:21:39
Nästan allt klart ju :)

Jessica Hagström

22:24:37 - 2013-06-04
Haha ja det var liiiite senare än skolorna här! ;)

lugnt, jag är segast på att svara!

jessica

2013-06-04 - 22:25:12
Haha ja det var liiiite senare än skolorna här! ;) åh, hoppas man får se bilder från din student och bal här sen då? :D

lugnt, jag är segast på att svara!

Jenny

2013-06-05 - 17:20:17
Här tar 3:orna studenten på fredag till veckan asså efter nationaldagen! Vi 2:or (och 1:orna också) slutade idag :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: