EBAY.SE

Tänkte tipsa er om Ebay.se som jag tycker är faktiskt väldigt bra hittils! Smyckena på bilden är beställda därifrån och de kostade endast 20kr totalt! Dessutom så är kvaliten väldigt bra. Har även beställt en kjol därifrån nu som ser ut såhär, och jag valde färgen rosa och totalt gick det på runt 40kr! Har dock inte fått hem den än men de är något man får förvänta sig att det tar lite tid. Så kommer kjolen fram och ser ut som den ska, ska jag beställa ännu mer saker därifrån! 
 

Malin

14:30:04 - 2013-06-23
åh så fina!! :)

Lotta

16:45:42 - 2013-06-23
Sv: Jaa, det hade jag verkligen :) Hade du en bra midsommar?? =)

Olivia Magnusson

19:28:19 - 2013-06-23
Åh va söta!!

sv: jag har haft en toppen dag,själv?:D
kramis♥

frida

23:23:44 - 2013-06-23
shit vad billigt, supervärt ju! :)

Emilia

2013-06-24 - 08:54:17
Svar: hehe okej :) idag ska jag träffa en kompis på stan ^^ vad gör du just nu då?

Carro

09:20:34 - 2013-06-24
kul att dyu blivit så nöjd! fina de va och bra pris!!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: