Innan hemfärd!

Innan jag åkte hem från mitt möte i Karlstad idag tog jag en tur runt i butikerna och hamnade på Vila där jag fick se att de va rea på mina favoritbyxor. De kostar egenligen 299kr paret men nu kostade de 100kr paret! Imorgon ska jag in igen med en av mina underbara vänner för lite shopping och god mat. Eftersom det va rea i hela stan stan idag kanske det även är det imorgon, vilket passar mig utmärkt! Ska även ta ännu en tripp inne på Galleria Duvan för o titta på lite skor m.m.

F E L I C I A

20:55:55 - 2013-06-24
sv: tack! Operationen gick bra :) ( sent svar!!)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: