Shopaholic

Nu är det helg igen och det betyder att familjen är samlad och roligheterna kan börja! Dock är de flesta av mina vänner iväg på något eller så jobbar den så ja får chilla och sedan gå egenom en liten sak som kommer att hända framöver. Vilket jag hoppas kommer att uppskattas hos er sötnosar! Jag längtar tills jag får berätta för er vad det är jag håller på med. ♛ 
 
Btw så har jag beställt hem ett plånboksfodral från Idiwa.se!

Cajsa

19:03:49 - 2013-06-28
hihi gött! :D inget här...degar bara typ.:P

Filippa Wallin

19:21:00 - 2013-06-28
Underbar bild på ett par riktigt snygga skor!
sv: Ja gör det! Kramar på dig!

LINNEA

2013-06-28 - 19:26:43
sv; bra det ! :)

Emma

2013-06-28 - 22:50:19
Vart har du köpt skorna? :) jätte fina

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: