Tips för fler läsare!

Alla vill vi ha fler läsare och man skulle kunna göra vad som helst för att få fler! Då tipsar jag om min grupp på Fb där du kan länka din blogg och där med få fler läsare, hur enkelt som helst! 
 
Det finns ju många grupper på FB där du tex. måste lägga till minst 10 vänner osv för att få va med i gruppen. Men de är inte alltid uppskattat av vänner att bli inbjuden på något de inte vill. Därför är min grupp inga regler för detta, men självklart vore de ju kul om du kunde bjuda in vänner som bloggar så gruppen blir större
 
Klicka HÄÄR eller på bilden för att komma dit!

Emilia

2013-06-27 - 18:27:49
Svar: okej, så kul! Just nu svarar jag bara på kommentarer. Hur mår du annars då? :)

LIENE

10:27:43 - 2013-06-28
Gick med i gruppen :)
Tack för tipset.

Caroline

2013-06-28 - 14:49:17
Bra gjort av dig, nu har jag gått med i din grupp! :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: