INSTAGRAM!

 
Nu är det äntligen LOOOOOOOOV, och det ska invigas med att handla ny Balklänning WOOOPWOOOP! Kommer att bli en klänning med släp o glitter. Hoppas bara den kommer att sitta bättre än den jag köpte för några månader sedan. (Har gått ner -3kg sen Januari) Oturligt nog får jag nog även köpa ny studentklänning.. Vadå bli fattig? 
 
BEAUTIFUL♥
 

LINNEA

2013-03-28 - 18:28:34
sv; tack så mkt ! :)

ida

2013-03-28 - 22:16:35
Sv: Det är bra bra.. vad görs? Kram! :)

Maja ♥

2013-04-01 - 18:13:31
Åh, då bra den acustiska versionen är! :D

- Ja, så är jag också. Kvaliten är det viktigaste och sen är det ju ett plus om det råkar vara ett märke eller riktigt snyggt :)

Adina

19:14:59 - 2013-04-04
Vad du någon app till iPhone så man kan göra bilderna runda? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: