KODAK

Canon Eos 1000D + Tamron 55-200mm   Fotograf: Sophie Larsson (Jag)
 
Idag vare praktik igen och idag gjorde jag över 150 vaniljbullar och det tog sin tid kan jag säga! Sen när jag kom hem följde jag med min syster på en lång promenad. Efter det kollade jag på Pretty Little Liars och som jag tänkt om en sak så va det ju sant sen fick man veta mer om Red Coat. Fett bra avsnitt iaf! 
 
Men nu har jag huvudvärk så sängen blir Hejho :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: