PANK

 
Ja nu är ny bal & studentklänning beställda kommer att visa dem för er sen när de kommer hem! Är så äckligt taggad och har nu bara 250 på kontot kvar! Så nu är jag i stort sett pank. Heja mig! 
 
Har ni någon gång velat skriva samma sms till flera personer? men det funkar inte så bra eftersom du måste skriva om allt hela tiden osv? Då vill jag tipsa om Smsgrupp.se! Lovar den hjälper det blir som ett forum på fb fast det är i mobilen istället! Det är skit bra! 

olivia

2013-03-29 - 14:19:29
sv, haha va bra! allt bra med dig då :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: