Birds Of a Feather

Då va denna torsdag också slut, typ! Idag har vi haft 29 gäster o jag stod för efterrätten dock gjorde Michelle Parfaiten igår o jag dekorerade det men jag gjorde även Parfait idag också fast annan smak som ska va till imorgon då de har 30+ gäster men då är inte jag där. Vi slutade vid ca 14 så jag solade lite solarium och det va för första gången jag gjorde det. Bokade även tid imorgon klockan 13 så nu ni ska jag bli brun o fin till studenten!

amanda

2013-05-16 - 22:47:14
Allt bra med dig? :)

Erika

2013-05-17 - 08:16:39
Vilken fin bild :)

LIENE

10:15:03 - 2013-05-17
Så fin du är :)
Önskar dig en underbar dag!

Julia

2013-05-17 - 18:16:53
Fin bild! :)

Allt bra idag? :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: