HOTHOTHOT!

Förlåt för att jag inte publicerade något inlägg igår men jag va helt ärligt talat en Zombie. Orkade inte allt mycket igår, va nära att jag inte gjorde min dagliga träning. 20x20 squats, 30 vadpress, 15 sit-ups, 20 sumo squats! Idag hade vi 20 gäster på BMG och de va ett tag sedan min klass tog emot gäster pågrund av att vi haft praktik osv och varmt som tusan blev det. Så imorgon ska jag bara ha ett linne under rocken eller inget alls. Sen är det dags för barteknik igen! FUN!

Linnea

2013-05-15 - 17:05:13
Tackar :) jag är väldigt nöjd med min shoppingtur <3

liborius

2013-05-15 - 18:14:45
älskar känslan efter träning:)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: