Min gårdag!

Min valborg va helt klart bäst! Jag och Sandra stack iväg till Tempel på Love & Lust! När vi kom in så stod det bord med massa olika neon armband osv och killar som målade folk md neon färger. Det killarna målade på mig tog jag ej bild på men fick hjärtan, stjärnor och mitt namn osv. Men den färgen jag har på bröstet och ansiktet fick jag av någon kille som snott en färgtub. BHn jag hade igår är helt gulfärgad av all färgen och förhoppningsvis går det bort på kläder eftersom det gick bort lätt på kroppen! Senare på kvällen hamnade vi även på Vip hyllan! Fett nice! 

LINNEA

2013-05-01 - 18:10:43
sv; de är bara bra med mig :) själv? kram

Nadja

2013-05-02 - 15:58:34
Haha vad roligt! :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: