Mums!

Nu har jag provat Kokosvatten och denna med Mango & Passionsfrukt va super god. Kommer absolut köpa igen dock ett litet minus att den va så liten, gick skit fort att dricka upp den. Ska även prova Naturell eller vad den andra va! Sen har vi ju haft bästa vädret idag också. haft nästan 30+ i skuggan o de är bra möe, otroligt varmt. Hur varmt har ni haft det?

Bettish ♛

22:33:09 - 2013-05-17
Sv: Härligt! En länk kommer när vi fått 100 stycken röster :) Tack så mycket :D

Allt bra annars?

Liborius

2013-05-21 - 12:59:20
har aldrig testat:D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: