Ohh heaven is a place on earth!

Idag har jag varit med mamma och pappa till Karlstad där vi shoppat lite inför min student och sedan köpte vi nya utemöbler i rotting. Jag handlade inget till mig själv eftersom jag ska in till Karlstad igen på måndag med Linnéa och Ellen för att shoppa det sista inför både bal och student. Sen är även ett par shamballa örhängen samt halsband i vitt påväg hem till mig och förhoppningsvis hinner de komma innan balen eftersom de är då jag ska ha dem! Sen är det ju bara 19 dagar kvar till studenten och 17 dagar kvar innan balen. 

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: