Taggad till tusen!

37 Dagar kvar till studenten!!
 
Eftersom jag varit ledig idag har jag ringt lite samtal och tränat lite extra. Eftersom jag fortfarande har lite träningsvärk har jag inte kunnat göra nån extrem träning ännu. Men förhoppningsvis går det över snart! Har varit benträning idag med, men ska göra lite magträning innan sängen. Imorgon så är det bara 2 timmars lektion så efter det ska jag och Michelle ha lite photoshoot. Behövs lite nya bilder känner jag och det känner hon med! 
 
20x20 utfall
20 Vadpress
2min crosstrainer
20min Promenad

Enya♥

2013-05-07 - 21:32:37
Sv; ajjämen, va bra! :)

åh va roligt att ta studenten, avis! :/

Michaela Magnusson

20:25:28 - 2013-05-08
Åhh härligt, jag är taggad till min student också, speciellt balen. Har nästan allt redan planerat :D fast det är dock två år kvar...

Mathilde

2013-05-09 - 12:44:07
Inte långt kvar. =D

olivia

2013-05-15 - 17:04:14
Åh gud va roligt med studenten!! :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: