CLAUDIA

Idag har jag hållit på med gratis designen som kommer att komma innom en snar framtid men har en del kvar att fixa. Håller även på att skriva inköpslista tills jag fyller år på vad som ska ätas osv. Jag hatar tårtor det är så otroligt äckligt tycker jag och jag vet inte varför men jag gillar det bara inte så frågan är vad man ska istället! Kommer att ha kallskuret, potatisfallad, tunnbrödsrullar och lite annat som "mat" eller vad man ska säga. 
Vad tycker ni istället för tårta? 

Sanna Johansson

15:48:02 - 2013-10-30
Din blogg är en favorit hos mig, blir så glad när du kommenterar!

Sv: Ja det tror jag också att hon blir. Brukar säga till henne att killarna kommer sitta som fästingar på henne, haha! :)

malin

16:12:06 - 2013-10-30
åh fina naglar du har! :)

klarajt.blogg.se

16:37:16 - 2013-10-30
Gud vad god mat!!
Istället för tårta kan du ju ha massvis med småkakor&kanske helt vanliga kanelbullar :D ?
Vad är det du inte gillar med tårta? Man kan ju göra på typ nötbottnar istället för sockerkakabottnar eller typ byta ut grädden mot vaniljkräm? (hahahah urs det sista lät sjukt äkligt... men allt är möjligt!!)

Sv: Aha, wow! Ska kolla :D

Amanda Andersson

2013-10-30 - 18:33:00
SV: haha det är ju gulligt när små kommer men när stora kommer så är det bara jobbigt hah.
Vad ska du göra imorgon då?:)

Jenny

2013-10-30 - 19:03:49
Gör typ en kladdkaka med typ någon glasyr istället för tårta!

Alma

2013-10-30 - 21:43:49
Shit, vilka långa och fina naglar du har, superfint nagellack! :)

ENYA

2013-10-30 - 23:45:43
Sv; tack så mke :)

fin färg på naglarna!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: