FOR ANDROID PHONE PART 1!

 
OBS: DETTA ÄR ABSOLUT INGET SOM SKADAR DIN MOBIL OCH DET ÄR ENKELT ATT TA BORT OM DU INTE ÄR NÖJD! (använder detta själv)
 
Tänkte tipsa er om GO LAUNCHER EX som är något man laddar ner till en android telefon, som har bland annat snygga teman, snygga sms teman, snygga klockor, snygga tangentbord och snygga lockers! Så tänkte visa er hur ni laddar ner det! :)
 
FÖR SNYGGA TEMAN:
1. Gå in på play Butik och sök på (GO lancher ex) Det första du ska göra är att ladda ner den och det är 100% gratis! 
2. nu har du laddat ner det och jag antar att din telefon ser annorlunda ut?
3. nu kan du gå in på meny på telefonen och leta efter GO STORE!! 
4. längst ner på skärmen har du olika kategorier och du väljer theme.
5. Nu när du är inne på teman ska du trycka på hot och inte de andra. 
6. Nu väljer du en du tycker om! 
7. när du laddat ner den går du ur allt och går till start sidan på mobilen! 
8. tryck nu på vänster knapp bredvid homeknppen! 
9. nu kommer det finnas olika alternativ men gör så här:
Wallpaper - GO wallpaper - tryck nu på den du laddade ner och så borde den ha bytt bakgrund. 
Ofc kan du ha live wallpaper också! 

Alice - bilderbyalice

2012-08-07 - 17:35:53
det är nice, hade det när jag hade android mobil. ända dåliga är att det drar mycket mer ström. eftersom det programmet måste vara på hela tiden i bakgrunden!
allt bra?
Svar: Okejokej!
Bara bra med mig sjdå?
Sophie Larsson

Emmeli Isaksson

2012-08-09 - 19:26:33
Hej fin blogg :) vad heter temat på bilden i mitten? :)) kram!
Svar: Tack så mycket :) Om det är den med regnbågen du menar så får du med den när du laddar ner Go launcher ex ^^
Kram
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: