FINALISTER I FOTOTÄVLINGEN

1. ebbalilliestrom.blogg.se                                                        2. linnffotar.blogg.se
 
3. thephotographs.webblogg.se                                                 4. enimngden.webblogg.se
 
5. elincardell.blogg.se                                                              6. blogofphoto.webblogg.se
 
7. lifepix.blogg.se                                                                     8. beatrice.blogg.se
 
9. faithfully.blogg.se                                                                   10. eli.webblogg.se
 

Nu är det dags att rösta på eran favoritbild. Det va jättesvårt att välja så istället för 5 bilder blev det 10! Ni finalister får självklart tipsa på era bloggar så ni kan samla in röster. Omröstningen avslutas på Tisdag 16/7 ✿

 

Sofia

2013-07-09 - 17:01:53
Åh herregud va fina bilder folk tar :o

Jenny

2013-07-09 - 18:09:31
Håller med dig att det va svårt och välja, fastade för både 5&6!

En fråga bara; Tycker du att Canon EOS 1000D är bra? För har funderingar på att köpa den då jag jobbat klart.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Emilia

2013-07-09 - 20:03:14
Svar: härligt! :) jag mår bara bra idag. Hoppas att du får en fin kväll ^^

Elin

2013-07-10 - 09:24:11
Tack för platsen i tävlingen, trodde aldrig att jag skulle gå vidare! :)♥

Emma

2013-07-10 - 19:10:43
Dagens random; Hur vaknar du helst?
- http://tomsons.se/2013/july/dagens-random.html#comment
KRAM! :D

LIENE

13:31:17 - 2013-07-14
Har röstat nu, det ar fina bilder :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: