Favvoplagg från Ellos!

Michelle

2011-08-15 - 21:15:31
Du måste säga dig att din blogg blev mycket fin.. Me like it ;)och tips på tröjor också, så snygga verkligen, och jag kommer att ha dig som länk (under: bloggar jag läser)så att du vet :) Hoppas allt är bra med dig?

kram!

rossana

2011-08-15 - 21:29:50
Sv; hehe ingen orsak^^

inget spec, ska snart fixa ansiktsmask å kolla

filmer med kompis^^

själv:D?

Ellenor

2011-08-15 - 21:43:01
åh jag vill ha en vit stickad tröja till hösten, såå fint (dock är vitt sällan vitt särskillt länge för mig)

Gaymasen

2011-08-15 - 22:01:06
Nej det är inte så bra idag men tack som frågar... :(



Min hund dog. Han blev påkörd. Och jag fick idag veta att jag har en obotlig sjukdom så nu måste jag ta smärtstillande varje dag som gör att jag blir helt snurrig. Liksom... VARFÖR måste allt drabba mig på en och samma dag? Usch jag blir så ledsen. Lika bra att jag hänger mig själv...



Men tack snälla du för att du frågade hur jag mår. Hade du läst inlägget så hade du sett det men tack!

I ♥

2011-08-15 - 22:30:54
sv: jaa (: det är bara bra, förutom att jag har jätteont i ringfingret. Hur är det själv? :D

Carro

2011-08-15 - 23:29:12
snygg blusen nere till vänster va =)

Dilin

2011-08-19 - 19:38:46
Fina plagg! särskilt den vita längst upp till vänster! :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: