Update mutch?



Idag kl 17:30 ska jag iväg på målarkurs. Tycker synd om tjejen som jag skulle gjort design åt idag FÖRLÅT!
Mamma tvingade mig att städa rummet o julpynta så har inte haft tid till något alls idag o trodde jag skulle de
först. Men snart ska jag sticka igen, ska ta några foton på rummet o sen byta om o sen åka!
Ses när jag kommer hem!

I S A B E L L A

2011-11-27 - 17:17:49
Hej!

Jag har ca 200-300 läsare om dagen. Undrar om du vill göra ett länkbyte!



Hör av dig, Kram!

Maja

2011-11-27 - 18:27:24
Tack så mycket för hjälpen!

Men nu har min header blivit väldigt liten och har ingen aning om hur man får den större xP

I S A B E L L A

2011-11-28 - 11:51:20
Sv: Har publicerat ett inlägg som kommer komma upp kl 14:00 idag. Hör av dig när ditt är uppe! Kram!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: