FILM TIPS MED TRAILER!




Grave Encounters!
Man följer med ett filmtim till ett hemsökt gamalt psykhem! EXTREMT JÄVLA BRA OCH HEMSK!!





Atocious
En familj åker på semester där det finns en gamal historia om, som snart visar sig inte vara en bra sådan! 





The haounting in connecticut
En familj vars son måste flytta närmare ett sjukhus tack vare sin cancer! 
Men huset har många hemligheter!

JOANNA

2011-10-08 - 16:11:43
Asså jag vågar fan inte sätta igång dom två första...



Sv: Åh vad gullig du är som säger till mig! Uppskattas mer än vad du tror!

Paulina

2011-10-08 - 20:46:14
Åh fy alltså ... usch, skulle aldrig palla att se dom där, verkar apäckliga haha xD

jennygsjul

2011-10-09 - 10:07:13
Åh snälla kan inte du hjälpa mig hur man lägger upp bilder från youtube på bloggen. På sidor som förklarar står det att man ska ta embedlänken men jag hittar ingen sån länk. Tacksam för hjälp! =)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: