Måste ta tag i mitt liv..



Hallå allihopa, har varit lite dålig med att besvara alla era kommentarer, men ska jag vara ärlig så orkar jag inte göra de just nu. kanske kommer att besvara några men ah inte alla. Ska även strax iväg o handla lite så ska jag laga mat te älsk när han kommer hem under sin lunchrast! Funderar på nudelsoppa om jag hittar rätt saker :)

Igår så var man ju på TEMPEL de va någon DJ där men kommer inte ihåg vad han hette.. men jag tyckte inte han/dem va något spec.. Kvällen började bra och slutade åt skit hållet! Ska även ut ikväll så får se om man får roligare idag!

Felicia ♫

2012-01-28 - 12:57:09
sv: inget speciellt, förutom att vi flyttar imorgon! :D dudå? kram <3

Amanda

2012-01-31 - 21:52:36
Förlåt för att jag inte har svarat på ett bra tag har haft mycket att tänka på och har nyss skapat en helt personlig blogg, som verkligen är min egen. Så now I’m back again.

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: