söndag igen då!

då äre söndag igen då. och skola imorgon, är på skolan o har lektioner så lite bättre än o vara på bergmästargården. ska bli kul o träffa alla vänner igen, har saknat en massa Linnea, ellen, emelie, julia ah en massa! är fortfarande kvar hos killen o kommer va de tills imorgon. åker buss te skolan sen efter skolan ska jag hem hämta lite kläder och datorn sen på tisdag efter skolan ska jag tbx till killen!

Mikaela

2012-01-15 - 14:21:48
fin blogg ska vi följa varandra via bloglovin ? :D

aschmanda

2012-01-15 - 16:32:09
Söndg är ångest :/

Felicia ♫

2012-01-15 - 17:39:30
sv: förlåt för sent svar! bra själv?

Carolina

2012-01-15 - 20:38:57
sv: jag svarar lite sent men..

vad snällt att du kan försöka göra ett inlägg om hur man gör bildspel som header!

det skulle vara så mycket till hjälpt!

jag följer din blogg så jag ser ju när det kommer upp :)



kram!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: