Uppdatera telefonen..



Ska ta och uppdatera min telefon men ändå så vill jag inte de eftersom allt kan försvinna och de vill jag inte!
Så funderar på och vänta lite med de! Men i alla fall imorgon sticker jag till älsklingen igen och ska vara där tills söndag då jag åker hem eftersom pappa fyller 40år. Sen på måndag åker jag tbx till älskling och ska vara där i 3 veckor tror jag de blir!
Men strax ska jag och mamma se film :)

Emma Eriksson

2012-01-26 - 19:24:36
Hej, jag har bytt blogg och vi följer ju varandra via min gamla blogg (byyemma.blogg.se) och nu undrar jag då i fall du har lust att lägga till min nya blogg via bloglovin. Om inte så kan jag ju ta bort dig eftersom vi gjorde ett bloglovin byte, right? Kram :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: