Ang helgen!

 
Idag har varit en ganska dryg skoldag. Såg slutet av Avantar filmen som vi sett på
religionkunskapen och vilket vi fick frågor till efteråt. Löjliga frågor om jag ska vara ärlig!
Sen pratade vi om samma sak som vi alltid gjort på naturkunskapen om producent,
1:a handskonsument, 2:a handskonsument och toppkonsument. Något jag inte bryr
mig ett skit om vem som äter vem?
 
Men nu om helgen, vilket kommer bli en slapp helg har inget planerat så blir att ta
det lugnt men kanske blir bio inte säkert än men kanske! 
 
- Dagens måltid: Klyftpotatis, älgstek och sås

FELICIA BHUIYAN

2012-11-09 - 19:20:33
Fin blogg! :)

Btw, vad tycker du om Leona Lewis & Kenza, visst är dom lik varandra? :D

Liene

2012-11-09 - 19:24:23
Din middag idag låter god:)

Jenny

2012-11-09 - 19:25:42
vilken naturkunskap läser ni? är de Naturkunskap 1a1 (:

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

2012-11-09 - 20:03:05
så söt :D

sv: Helgens planer ser ljusa ut, ska ut till min bästakompis och sova där,fira farsdag och antagligen ha en fotografering. Själv?:D
kramis♥

ella

2012-11-09 - 20:35:25
fin blogg!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: