INSTAGRAM: Sophielarssoon

Instagram: Sophielarssoon
 
Nu är jag hemma från skolan.I förra inlägget berättade jag om
att jag och michelle skulle sälja bröd och vi fick i hop 404
(egentligen 504 men vi ger nån procent till skolan för ingredienserna)
Så nu har jag och michelle tjänat ihop över 2000kr till studentkryssnigen! WIIE!
Vi ska kanske sälja nästa Torsdag med!
 
Vi sålde Surdegsbröd, Tomatbröd och morotsbröd!
 
- Dagens måltid: Kyckling gryta och ris

Ida

2012-11-08 - 17:40:38
Sv: okej vad roligt! jag är på säsong 3 avnsitt 18 ska jag börja på! du då? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: